Bazaar en Boekenmarkt

BAZAAR 2021

De bazaar commissie heeft het plan opgevat om een start te gaan maken met het opstarten van de bazaar 2021. Deze zal doorgang vinden, mits de gezondheidsregels het toelaten op:

ZATERDAG 6 NOVEMBER 2021

Als eerste actiepunt willen wij op maandag 10 en maandag 31 mei tussen 10.00 en 12.00 uur u de gelegenheid geven om kleine spullen, kleding en boeken in te leveren op het boven plein bij de Nieuwe Kerk. Verdere data zullen nog nader bekendgemaakt worden. Binnenkort zullen de vrijwilligers van de bazaars van de Opstandingskerk en de Diaconessenkerk benaderd worden door Henk Hulstein of zij hun inzet en activiteiten voor de bazaar in de Nieuwe Kerk willen voortzetten.

Nieuwe vrijwilligers kunnen behulpzaam zijn bij het sorteren, opbouwen, erwtensoep bereiden, verkopen en later het opruimen van de bazaar. Wij zoeken vooral een vrijwilliger, die ons kan helpen bij het sorteren en rubriceren van de boeken. U kunt zich al opgeven bij de coordinator van de bazaar (naam en andere gegevens staan hieronder vermeld). Wij willen met de bazaar na deze actieloze periode elkaar weer een gevoel geven van verbroedering en eenheid in de gemeente. Wij rekenen op uw medewerking en steun om de Bazaar 2021 tot een groot succes te maken.

Meer informatie: Henk Sijbrandij (telefoonnummer: 0644266859) of sijbrandijhf@gmail.com

Algemeen email adres: bazaar.noord@pgarnhem.nl

Wat is er op de bazaar te vinden?

  • Verzorgde artikelen, goederen en producten, van servies tot boeken en speelgoed. De elektrische producten worden zo mogelijk eerst getest;
  • Waardevolle, unieke en antieke artikelen worden gekeurd door een expert en worden apart verkocht;
  • Een haphoek met lekkere snacks, zelfgemaakte jam, soep, koffie en belegde broodjes voor de lunch;
  • Een winkel van Sinkel met keukenspullen, kerstartikelen, kleding, muziek enz.

Waar komen de goederen op de Bazaar vandaan?

Iedereen kan verzorgde goederen inbrengen. De eerstvolgende inleverdata worden later bekend gemaakt. Grote meubelen en witgoed kunnen helaas niet verwerkt worden. Eventueel zorgt de bazaarcommissie ervoor dat spullen bij de mensen thuis kunnen worden opgehaald.

Waar gaat het geld naar toe?

De volledige opbrengst gaat elk jaar naar de goede doelen. De afgelopen jaren hebben we geld kunnen overmaken naar het Oeverhuis, Ome Joop’s tour, Kruispunt, zorgboerderij Klein Mariëndaal en vele andere doelen.

En verder

Alle medewerkers werken gratis, dus de opbrengst gaat geheel naar de goede doelen.
De entree is 1,– Euro; kinderen tot 12 jaar gratis.
Meer informatie: Henk Sijbrandij (telefoonnummer: 0644266859) of sijbrandijhf@gmail.com